Let op: Geld lenen kost geld

Over Hypotheek-check.nu

Wie zijn wij?

Deze website is onderdeel van Nationaal Bespaarcentrum (KVK nummer: 08196184 | AFM nummer: 12019228). Nationaal Bespaarcentrum is een organisatie die consumenten informeert over hoe zij voordelige financiële producten kunnen afsluiten en/of hoe en hoeveel zij op hun huidige producten kunnen besparen.

Als onafhankelijke tussenpersoon hebben wij de mogelijkheid je volledig onafhankelijk te informeren over je mogelijkheden. Op basis van de gegevens die je op onze website achterlaat, zijn wij of de bij ons aangesloten partners in staat contact met je te leggen, een volledig vrijblijvende inventarisatie uit te voeren en je daarbij te informeren over je mogelijkheden. Aangezien de bij ons aangesloten adviseurs volledig onafhankelijk werken, zijn zij in staat om de diverse aanbieders van financiële producten die actief zijn op de Nederlandse markt voor je te vergelijken en je de aanbieder aan te bevelen die het beste bij je persoonlijke situatie past.

Wij zijn alle dagen van de week per e-mail bereikbaar op [email protected]. Tevens kunt u ons van 09.00 uur tot 21.00 uur bereiken op nummer: 055 - 204 81 90. Het hoofdkantoor is gevestigd aan de Boogschutterstraat 1, 7324 AE te Apeldoorn. Onze consultants staan je graag vrijblijvend te woord.

De kosten en inhoud van onze dienstverlening

Onze dienstverlening is voor een consument geheel kosteloos en vrijblijvend. Nationaal Bespaarcentrum brengt consumenten die daar behoefte aan hebben in contact met een onafhankelijke financieel adviseur. Wanneer wij u in contact brengen met een financieel adviseur, ontvangen wij hiervoor een gemiddelde financiële vergoeding. Meer informatie over de inhoud van onze dienstverlening staat in onze dienstenwijzer en vergelijkingskaart (hypotheekaanvraag).  

Beloningsbeleid

Nationaal Bespaarcentrum heeft een beheerst beloningsbeleid vastgesteld. Het beloningsbeleid heeft ten doel te voorkomen dat de beloningen die onze medewerkers ontvangen zouden kunnen leiden tot onzorgvuldige klantbehandeling. Het beleid beoogt onaanvaardbare risico’s in dat verband te beheersen en te voorkomen en is gericht op continuïteit en de lange termijn belangen van Nationaal Bespaarcentrum.

Nationaal Bespaarcentrum wenst iedere prikkel om potentiële klanten te aanvaarden, terwijl dit niet in het belang van de klant is uit te sluiten. Om risico’s op dit gebied uit te sluiten is de variabele beloning die een medewerker van Nationaal Bespaarcentrum op jaarbasis ontvangt gemaximeerd op 20% van het bruto jaarsalaris. De beoordeling van medewerkers van Nationaal Bespaarcentrum en de daarbij behorende vaste beloning is gebaseerd op prestaties gericht op de lange termijn. Medewerkers worden beoordeeld op basis van verschillende criteria, inclusief het handelen in het belang van de klant.

Klachtenprocedure

Natuurlijk streven wij als organisatie naar een tevreden klant. Onze openbare klachtenprocedure geeft een ieder die niet tevreden is de mogelijkheid om eventuele onvrede te uiten. Wij zullen vervolgens ons best doen om met u tot een passende oplossing te komen. Bekijk voor meer informatie onze klachtenprocedure.

Wilt u feedback geven, gebruik maken van onze dienstverlening of heeft u een andere opmerking of suggestie?

Wilt u feedback geven, gebruik maken van onze dienstverlening of heeft u een andere opmerking of suggestie?

Deze website maakt gebruik van cookies

Door op “Alles toestaan” te klikken gaat u akkoord met het opslaan van cookies op uw apparaat voor het verbeteren van websitenavigatie, het analyseren van websitegebruik en om ons te helpen bij onze marketingprojecten

.